Etapy realizacji zamówienia
W celu usprawnienia procesu realizacji zamówienia stworzone zostały trzy podstawowe statusy zamówienia:
NOWE-nie zatwierdzone (1/3) – zamówienie wpłynęło do systemu i oczekuje na realizację. Użytkownikowi zostanie wysłany automatyczny e-mail o złożeniu zamówienia. Oznacza to, że zamówienie zostało wysłane poprawnie i trafiło do naszego systemu oraz oczekuje na weryfikację.
Zwyczajowo weryfikacja trwa do 4h od otrzymania statusu "NOWE-nie zatwierdzone". W tym czasie status twojej przesyłki powinien się zmienić na "w realizacji - zatwierdzone". Może się jednak zdarzyć, że zamówienie będzie wymagało modyfikacji lub będziemy mieli jakieś pytania. Wtedy skontaktujemy się z użytkownikiem mailowo lub telefonicznie w celu ustalenia szczegółów. Sytuacja taka może mieć miejsce np. gdy w zamówieniu część z pozycji będzie wymagała dłuższego czasu oczekiwania niż przewidujemy lub zamawiane pozycje będą się różnić nieznacznie od posiadanych na magazynie np. pasywacja lub długość gwintu elementu złącznego.
W REALIZACJI-zatwierdzone (2/3) – zamówienie zostało zweryfikowane, a produkty składające się na nie zostały zarezerwowane. Użytkownikowi zostanie wysłany e-mail z dokładnym terminem realizacji zamówienia. Jeśli została wybrana opcja dostawy po przedpłacie na konto, dopiero wtedy wyślemy numer konta do wpłaty i użytkownik będzie mógł dokonać zapłaty za zamówienie.
ZREALIZOWANE (3/3) – zamówienie zostało skompletowane i wysłane lub jest gotowe do odebrania. Jeśli kupujący wybrał dostawę kurierem, otrzyma informację o swoim numerze listu przewozowego, dzięki któremu będzie miał możliwość śledzenia przesyłki na stronie firmy kurierskiej.
ANULOWANE – zamówienie zostało anulowane przez kupującego i nie zostanie zrealizowane. W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 178537080 lub za pomocą poczty elektronicznej z adresu e-mail podanego podczas składania zamówienia. W temacie wiadomości należy użyć słów „anulowanie zamówienia” oraz podać numer zamówienia. Informacja o dokonanej zmianie zostanie wysłana na adres e-mail. Bez poniesienia dodatkowych kosztów zamówienie można anulować tylko wtedy, gdy status zamówienia to "NOWE-nie zatwierdzone". Gdy zamówienie jest już w trakcie realizacji użytkownik ponosi koszty w wysokości kosztów wysyłki. Natomiast gdy zamówienie zostało już przekazanie firmie kurierskiej nie będziemy już w stanie go anulować. W takim przypadku proponujemy skorzystać z prawa do zwrotu towaru w terminie 10 dni od otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny. Pamiętać należy, iż w takim przypadku nie zostaną zwrócone koszty transportu oraz o wszystkich procedurach związanych z takim zwrotem.
ODRZUCONE – zamówienie zostało odrzucone przez naszego pracownika i nie zostanie zrealizowane. Taka sytuacja może mieć miejsce jedynie po kontakcie z kupującym lub gdy zamówienie będzie niepełne a kontakt niemożliwy.
ZWRÓCONE – zamówienie zostało zwrócone przez kupującego.
Zmiany w zamówieniu – w zamówieniu można dokonywać zmian do czasu przekazania paczki firmie kurierskiej. Zmiany mogą dotyczyć wszystkich elementów zamówienia, z zamówionym towarem włącznie. Zalecamy dokonywanie zmian za pomocą poczty elektronicznej, z adresu e-mail podanego podczas składania zamówienia. Informacja o dokonanej zmianie zostanie wysłana na adres e-mail. W przypadku braku dostępu do Internetu zmian można dokonać telefonicznie pod numerem telefonu 178537080.